pondělí 21. března 2016

Bjež.cz - vychytávka pro vlasaté sportovce

Od mala bych ráda dlouhé a husté vlasy. K dokonalému účesu mám pořád dost daleko, ale nějaký ten chlup se na mé hlavě najde. Občas se taky dokopu k nějaké té aktivitě v podobě fitka nebo jógy a to pak ty moje vlasy nerovnoměrného střihu a velmi jemné konzistence rády vypadávají z gumiček, lezou mi všude možně (včetně nosních dírek) a nepříjemně lechtají. A při cvičení není žádná prča furt si něco strkat za uši a škrabkat se na obličeji. Po pár záchvatech vzteku, česacích pokusech a testování spíš nefunkčních vychytávek jsem konečně našla parťáka, který všechny nezbedné vlasiska zkrotí.
Zdroj


S čelenkama na sport už to nějakou dobu zkouším, ale zatím se nenašla žádná, která by mi sedla. Buď byla moc tenká, takže vlasy ji odltlačily pryč, nebo klouzala a po pár pohybech se odebrala pryč sama, a nebo se hned vytahala. Někdy všechno dohromady. Prostě nasrat. Ale vše se změnilo, až jsem se zcela náhodou dostala k čelence z Bjež.cz.

Bjež.cz je česká značka, která ručně šije hezké a hlavně spolehlivé čelenky nejen na sport. A z osobní zkušenosti můžu říct, že čelenka od Bjež je fakt boží. Je dostatečně široká (na moji malou hlavu možná trošku moc), vzadu ji spojuje pevná guma a celá vnitřní strana je z příjemného fleecového (myslím) materiálu, který fakt drží na místě i při pozicích hlavou dolů, i při zběsilém hopsání. Přidejte k tomu zajímavý design a možnost šití na zakázku a ideální vychytávka je na světě.

Právě díky zajímavým provedením různých barev a vzorů je čelenka Bjež parádní doplněk i jen tak na nošení (nebo i na nóbl nošení). Navíc se chystají provedení nová a doplněná o kvalitnější materiál (jestli ještě nějaký může být), takže se dost těším, až k té své čelence pořídím hezkého kámoše.

Čelenky z Bjež.cz doporučuju všema deseti. Paní zakladatelce tleskám za vyřešení světového vlasového problému. Jediné, co můžu vytknout je docela blbá úprava textu na webu (na to já jsem občas pes. U jiných...), ale to na čelenky nejspíš nemá moc vliv.

Znáte čelenky Bjež? Jaké používáte vlasové vychytávky při hýbání?

P.S. Tak jsem se těšila, až budu na bytě sama a svoji čelenku hezky zdokumentuju, až jsem ju nechala doma u rodičů. Tak třeba příště.

4 komentáře:

  1. Placená reklama? (za čelenku fajn recenze?) Jsem k těmhle inf. článkům na blozích už skeptická...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu ne, myslím, že můj blog nemá takový rozsah ani dosah, aby se tady někomu vyplatila reklama :)

      Vymazat
  2. Hezký článek, třeba někomu pomůže:-) Ráda bych tě pozvala na můj blog, kde právě probíhá jarní soutěž, tak se můžeš mrknout a zapojit:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám zkušenost jenom s těmi, co se sklouznou nebo mi vytvoří na hlavě z vlasů "boule", takže na web určitě a ráda mrknu :).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...